czwartek, 11 czerwca 2015

Asics Phoenix 5

Asics Phoenix 5 to moje pierwsze 'profesjonalne' buty biegowe. Mam je od 15 maja roku 2014, czyli minął nieco ponad rok ich użytkowania. Pokonałem w nich 1012km 568m i to jest właśnie powodem mojego dzisiejszego zadowolenia. Pierwsze buty które pokonały tysiąc kilometrów. Nie ukrywając, są to moje ulubione buty i rozglądam się powoli już za tym samym modelem, może nowszym, kto wie. Wyszedłem w nich na 113 treningów i nigdy mnie nie zawiodły. Są nie do zdarcia! Lekko przetarta podeszła i małe przetarcie na dużym palcu. Ale to wszystko! W ramach prezentu wybrałem je dzisiaj na wycieczkę po Łodzi i Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich. A co, jubileusz ma się tylko raz! Dam im parę dni przerwy w ramach podziękowania i niech biegają za mnie póki im 'zdrówko' pozwala.
 
 
 
Sto lat, sto lat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz